سازمان ملل بدون محکوم کردن تجاوز تل‌آویو: همه خویشتن‌دار باشند!-راهبرد معاصر

سازمان ملل بدون محکوم کردن تجاوز تل‌آویو: همه خویشتن‌دار باشند!

با وجود تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به عمق خاک لبنان، مسئولان سازمان ملل بدون محکوم کردن این تجاوز خواهان خویشتن داری دو طرف شدند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۲۵۱۹۴۰

به گزارش راهبرد معاصر،‌مسئولان سازمان ملل ساعاتی قبل اعلام کردند، تبادل آتش در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی ممکن است منطقه را به سمت فاجعه مافوق تصور بکشاند.

 

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور لبنان در این خصوص گفت: ما خواهان بالاترین حد از خویشتن داری در مرزهای لبنان هستیم.

 

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز در این خصوص گفت: باید تحقیقات بین المللی در خصوص حادثه مجدل شمس انجام شود و ما از تمام طرف‌ها می‌خواهیم خویشتن دار باشند.

 

این در حالی است که آکسیوس به نقل از یک مسئول آمریکایی نوشت: حزب الله به سازمان ملل ابلاغ کرده است که حادثه مجدل شمس به دلیل اصابت یک موشک از سمت طرف اسرائیلی به وقوع پیوسته است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به حملات خود علیه مناطق شبریحا، برج شمالی، بقاع، کفرکلا، رب ثلاثین و الخیام اذعان کرد.

 

لازم به ذکر است در شرایطی که مقامات اشغالگر صهیونیستی تلاش مذبوحانه زیادی برای دخیل کردن نقش مستقیم جنبش حزب الله لبنان در انفجار شهرک مجدل شمس کردند، اما محافل خبری گزارش‌های جدیدی برخلاف انتظارات صهیونیست‌ها منتشر کردند که نشان می‌دهد روایت صهیونیست‌ها غیر واقعی و هدفمند بوده است.

 

در همین ارتباط، برخی شاهدان عینی در شهرک مجدل شمس جزئیات مهمی از دست داشتن مستقیم صهیونیست‌ها در شلیک موشک به زمین فوتبال در جولان اشغالی سوریه بیان کردند.

 

شبکه تلویزیونی العربی در خبری تازه از ابعاد این انفجار ابهام آمیز گزارش داد که یک نیروی امدادی صهیونیستی به نقل از شاهدان عینی در شهرک مجدل شمس فاش ساخت که موشک سامانه گنبد آهنین عامل انفجار در این شهرک بوده است./ مهر

ارسال نظر